شاید مهمترین عنصری که باعث این میشود یک کالا معروف و محبوب شود این است که تبلیغات خوبی برایش صورت گرفته است و جنس آن نسبت به سایر رقبا بسیار به تر بوده است . تبلیغات در این دهه های بسیار مهم بوده است و بسیاری از شرکت ها برای اینکه یک کالا را بفروشند یا برند خود را محبوب کنند هزینه های بسیاری کرده اند و از افراد مشهور در تبلیغات خود استفاده کرده اند تا بتوانند بیشترین سود را بدست آورند. هزینه های تبلیغات بسیار بالا بوده است و همیشه برند ها دنبال این بوده اند که به هر نحوی شده است هزینه تبلیغات را بسیار کم کند و نسبت به سایر رقبا نیز تبلیغات منحصر به فرد و جذاب بسازنند که بسیار برای آن ها سود آور باشد در دنیا امروزی بسیاری از کالا ها با تبلیغات بسیار جالب می توانند محبوب شوند و به موفقیت های بسیار جالبی برسند.
از آنجا که نوشیدن چای به عنوان بخش مهمی از زندگی روزمره ایرانیان در کلیه مجالس و میهمانی های رسمی و غیر رسمی از اهعمیت ویژه ای برخوردار است، لیوان یکبار مصرف کاغذی به عنوان یکی از پر مصرف ترین ظروف مورد استفاده در این مهمانی ها و مجالس، از سوی فعالان این حوزه برای تبلیغات مفید و اقتصادی معرفی می گردد. زیرا از نظر کارشناسان، علاقه وافر ایرانیان به نوشیدن چای، یک پتانسیل بالقوه است که با استفاده از آن می توان تاثیر فوق العاده ای بر مخاطبان گذاشت. علاوه بر این، محبوبیت این لیوان ها به عنوان دوستداران محیط زیست که در بازه زمانی کوتاه به چرخه طبیعت باز می گردند و برای سلامت انسان ها نیز مضر نمی باشند، سبب می گردد تا این شیوه تبلیغاتی در بین مخاطبین موثر و جذاب باشد.
چاپ تبلیغات یا حک کردن لوگوی سازمانی بر روی لیوان کاغذی یکبار مصرف که نوشیدنی در آن سرو می گردد، یک حرکت هوشمندانه است که می تواند مورد استفاده مدیران و صاحبان کسب و کارها قرار گرفته و در معرفی بهتر آنها بسیار موثر عمل کند. البته قطعا نمی توان تضمین کرد که همه افرادی که از این لیوان های کاغذی استفاده می کنند به تبلیغات روی آن توجه خواهند داشت؛ ولی در معرض دید قرار دادن این اطلاعات حتی برای چند ثانیه می تواند این شانس را برای شما ایجاد کند که در ناخودآگاه مخاطب باقی بمانید.
توجه به این نکته هم الزامی است که تبلیغات به معنی تاثیر گذاری فوری در ذهن مخاطب نیست، بلکه در گام اول فقط کافی است که تلنگری در ذهن ایجاد کنید و در ادامه سعی کنید با تکرار این اتفاق، در یاد و خاطره مخاطب برای همیشه حک شوید.
قطعا مزایای تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی بسیار بیشتر از یک تبلیغ ساده است و صاحبان برندها می دانند با قرار دادن مهم ترین پیام ها خود در لابلای انگشتان مخاطبینی که در حال نوشیدن چای یا قهوه هستند، می توانند آنها را به مشتریانی بالفعل تبدیل کنند.
ارزان بودن این روش می تواند در نگاه اول یک طرح توجیهی برای کسب و کارهای استارتاپی باشد، ولی اگر شما یک مدیر هوشمند باشید به راحتی می توانید از یک تبلیغ ساده و ارزان، بیشترین استفاده را ببرید و شرایط را به گونه ای بچینید که تبلیغات ارزان شما، موثر تر از گران ترین تبلیغات روز دنیا عمل کند، البته به شرطی که بدانید چه پیامی را کجا و به چه طریقی باید منتقل کنید.
درست است که لیوان های یکبار مصرف کاغذی امروزه به عنوان یک روش تبلیغاتی تقریبا توسط اکثر صاحبان مشاغل و برندها مورد استفاده قرار می گیرد، ولی کسانی در این زمینه موفق ترند که تبلیغات جذاب تر و مدرن تری را عرضه کنند.
ارتباط طرح با کسب و کار
استفاده از خلاقیت در ارائه مطالبی که می خواهید بر روی لیوان ها تبلیغ کنید، بسیار مهم است. مثلا اگر صاحب یک فروشگاه خشکبار هستید، می توانید برای پر کردن بعضی از محصولات خود از لیوان های کاغذی در اندازه های متفاوت، با نام و لوگوی خود استفاده کنید که از طراحی و رنگ خاصی نیز برخوردار باشند. این کار علاوه بر تبلیغات به نوعی برندسازی هم می باشد، زیرا این نوع لیوان، منحصر به فروشگاه شما بوده و در هر کجا که دیده شود، نه تنها برند شما را تبلیغ می کند، بلکه شما را از سایر رقبا جدا می سازد.
چاپ لوگو و شعار
چاپ لوگو و برند یک شرکت بر روی لیوان های کاغذی یکبار مصرف و استفاده از آنها در مراسم های رسمی و غیر رسمی، به بهتر دیده شدن آن شرکت کمک کرده و می تواند بسیار جلب توجه کند. حتی می توان مثلا بر روی لیوان های مخصوص نوشیدنی سرد اسم شرکت، آدرس سایت و … را چاپ کرد و بر روی لیوان های مخصوص نوشیدنی داغ، یک شعار یا یک خوش آمد گویی به مشتری را چاپ نمود که متفاوت بودن شرکت شما را به خوبی نشان دهد.
چاپ تخفیفات و کمپین های تبلیغاتی
بسیاری از شرکت ها به بهانه های مختلفی همچون تغییر فصل و یا مناسبت های مختلف تخفیفات متنوعی را برای محصولات یا خدمات خود ارائه می کنند،تخفیفاتی که اگر استقبال خوبی را به دنبال داشته باشد سوددهی مناسبی را پدید میاورد.
کمپین ها برای موفق شدن نیاز به دیده شدن دارند،و با چاپ کردن این تخفیفات بر روی کاغذ لیوان کاغذی میتوان با کمترین هزینه تبلیغات موثری را انجام داد.
بررسی ها نشان می دهد که لیوان های یکبار مصرف در وهله اول توجه مصرف کننده را جلب می کنند، ولی احتمال دارد که دقت و تمرکز کافی نداشته باشند و این کار را از سر عادت انجام دهند که تاثیر گذاری مد نظر ما را ایجاد نکند. به همین خاطر لازم است لیوان ها به سبکی خاص و منحصر بفرد طراحی شده باشند و نقش ها یا نوشته های روی آن به قدری جذاب و تاثیر گذار باشد که در حین نوشیدن قهوه یا چای، توجه دوباره مخاطب را جلب کنند.
علاوه بر این پیشنهاد می شود از تنوع و خلاقیت غافل نشوید و در چاپ لیوان های کاغذی در مناسبت های مختلف، به دنبال ایجاد جذابیت های شخصی برای مخاطبان باشید. مثلا سالگرد تاسیس شرکت و یا مناسبت های ملی و جهانی که نشان از اهمیت دادن شما به مخاطبین و سلیقه های آنها می باشد. این کار سبب می گردد تا شما حس خوب نوشیدن چای یا قهوه را با برند سازمانی و اهداف خود پیوند بزنید و برای همیشه در ذهن آنها ماندگار شوید.
در هر صورت در چاپ تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی به دنبال ایجاد جذابیت باشید و از طرح های جالب و رنگ های منحصر بفرد استقبال کنید تا با تاثیر گذاری فوق العاده بر مخاطب تا همیشه در ذهن و یاد آنها حک گردید.
این روز ها دیگر بعضی از مردم از برند های خاص استفاده می کنند که بسیار جالب و جذاب می تواند باشد برای مردم.باشد. برای همین در این عصر تبلیغات هم برای همه برند ها و شرکت ها بسیار مهم است تا بتوانند که با تبلیغات گسترده ایی مردم را به سمت خود بکشاند .حتی تبلیغات برای شرکت های لیوان کاغذی بسیار مهم است تا بتوانند که به بهترین نحو با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.لیوان کاغذی یکبار مصرف شاید مهم ترین مصرف آن که کمتر کسی بداند برای تبلیغات استفاده می شود که خیلی خوب است برای همین اهمیت است که بیش تر این لیوان های کاغذی بسیار خاص و منحصر به فرد هستند و به راحتی در اکثر تبلیغات حضور دارند. در کل تبلیغات این روز ها بسیار مهم است و شاید لیوان های کاغذی در این روز ها با این نوع لیوان های تبلیغات بسیار جذابی گرفته می شود.
مطالعات نشان می دهد که تبلیغات به صورت بروشور که معمولا به دور انداخته می شوند؛ در دنیای تجارت امروز مردود و کم اهمیت بوده و صاحبان شرکت ها و برندها به دنبال روش های نوین اقتصادی اما تاثیر گذار تبلیغاتی هستند که کاملا با روش های کلیشه ای و سنتی، فرق داشته باشند. برای نمونه تصور کنید در یک سمینار آموزشی یا بهداشتی، نوشیدنی های خوشمزه و رنگارنگ گرم یا سرد را در لیوان های کاغذی جذابی سرو کنید که با یک طراحی زیبا و خاص از نام یا لوگوی شرکت، معرف برند شما باشد. نتیجه کار متحیر کننده خواهد بود. زیرا اگر به طور متوسط هر نفر سه دقیقه برای صرف نوشیدنی وقت صرف کند، در این فرصت کم و محدود شما به اندازه یک برنامه پر مخاطب تلویزیونی تبلیغات موثر داشته اید. درست است که صنعت تبلیغات پیچیدگی های مخصوص به خودش را داشته و این هنر در حال حاضر کاملا با زمان های گذشته فرق کرده است، ولی هم چنان بحث تاثیرگذاری و جذاب بودن تبلیغات یکی از مهم ترین آیتم های این صنعت به شمار می آید. تبلیغات به شیوه نوین و جذاب که هم ماندگاری بالایی در ذهن و یاد مخاطبین داشته باشند و هم بسیار تاثیر گذار و کاربردی باشند، در دنیای تجارت مدرن بسیار مهم و ضروری می باشد. به همین خاطر فعالان اقتصادی همواره به دنبال شیوه های مدرن برای تبلیغات هستند. یکی از این روش های مدرن و جذاب، استفاده از لیوان های کاغذی یکبار مصرف برای این کار می باشد. این کار خلاقانه نسبت به روش های دیگر مزیت های فراوانی دارد که در اینجا به آن اشاره می کنیم:
بازاریابی و جذب مشتری همیشه به عنوان یکی از چالش های مهم پیش روی شرکت های تازه تاسیس، سبب می شود تا آنها به دنبال راه های ارزانتر و تاثیر گذارتر برای تبلیغات برند خود باشند. یکی از بهترین روش های مدرن که بسیار کم هزینه تر از تبلیغات متفاوت مانند پخش تراکت می باشد، چاپ لیوان های کاغذی یک بار مصرف تبلیغاتی است. در این روش شرکت ها می توانند با هزینه ای بسیار اندک و ناچیز، تیلیغاتی به مراتب تاثیر گذارتر و چشمگیرتر داشته باشند.
پیشرفت فوق العاده این صنعت در سال های اخیر، امکان چاپ لیوان های کاغذی یکبار مصرف در ابعاد، رنگ ها، مدل ها و سایز های مختلف برای انواع نوشیدنی های سرد و گرم را به وجود آورده که در مراسمات رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. همین تنوع فرصتی در اختیار شرکت ها و برندها قرار داده و آنها تلاش می کنند با استفاده از لیوان های کاغذی با کیفیت، طرح های خلاقانه ای از لوگو، شعار و … نکات مهم مد نظر خود را تبلیغ نمایند.
شرکت ها و برندهایی که به دنبال یک روش جذاب و تاثیر گذار برای تبلیغات می گردند، به راحتی می توانند با بهره مندی از این قابلیت، نسبت به چاپ لیوان های کاغذی یکبار مصرف در تعداد انبوه با نام یا لوگوی شرکت اقدام نموده و در مکان های پرتردد توجه مخاطبان را جلب نمایند. این روش خلاقانه به نوعی بیانگر احترام شرکت یا برند شما به سلامت مخاطبان و حفظ محیط زیست هم می باشد. زیرا شما به عنوان یک برند، تبلیغ کننده استفاده از لیوان های کاغذی یکبار مصرف به جای لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی مضر هستید و این موضوع علاوه بر ثبت کردن نام شما در حافظه مخاطب، اعتماد سازی کرده و شما را به عنوان یک برند قابل اعتماد و متعهد در یادها حک خواهد کرد.
با پیشرفت علم و تکنولوژی، صنعت طراحی و چاپ لیوان های کاغذی تبلیغاتی وارد عرصه جدیدی شد و در حال حاضر امکان چاپ انواع نوشته ها، طرح ها، متن ها و عکس ها بر روی لیوان های کاغذی یکبار مصرف وجود دارد و شرکت ها و برند ها می توانند حتی کارت ویزیت خود را نیز به این صورت تبلیغ نمایند. البته درست است که این گونه تبلیغات بسیار ارزان تر و تاثیر گذار تر از روش های سنتی و قدیمی می باشد، ولی لازم است شرکت ها برای تاثیر گذاری بیشتر، نکاتی را رعایت کنند. یکی از این آیتم های مهم، استفاده از نکات خلاقانه ای که در برند سازی بسیار مهم می باشند و می توانند تاثیر گذاری و ماندگاری تبلیغات را بیشتر کنند. طراحی زیبا و خاصی که تکراری نباشد و به گونه ای متفاوت عرضه گردد، می تواند بسیار خلاقانه باشد و کمک می کند تا نام شرکت شما برای همیشه در ذهن و یاد مخاطب باقی بماند. علاوه بر این شرکت ها و برندها باید تلاش کنند تا از تم و طراحی متفاوتی استفاده کنند که انقدر با ارزش و جذاب باشد که مخاطب را وادار کند تا لیوان یکبار مصرف را به عنوان یک الگو یا یک طراحی خارق العاده در پیش خود نگه دارد و یا حتی آن را به دوستان و آشنایانش معرفی کند. در سال های اخیر، صنعت چاپ لیوان های کاغذی یکبار مصرف به عنوان یک صنعت پرطرفدار و مدرن پیشرفت های بسیار زیادی داشته و آمار مصرف کنندگان در تمام دنیا خصوصا در ایران افزایش چشمگیری داشته است. به همین خاطر استفاده از این شیوه نوین برای تبلیغات به عنوان بهترین روش تبلیغات در مراسمات خصوصا همایش ها بسیار مورد توجه برندها و شرکت ها می باشد. با وجود آن که لیوان های کاغذی یکبار مصرف به علت بازیافتی بودن و مقاوم بودن در برابر گرما در بین مردم بسیار محبوب و پرطرفدار می باشند، شما می توانید با جایگزینی لیوان های گیاهی مرغوب به جای لیوان های کاغذی یکبار مصرف؛ پیام آور محیط زیستی سالم تر و زیباتر باشید و خود را به عنوان یکی از بهترین محصولات دوستدار طبیعت؛ معرفی کنید. زیرا با استفاده از لیوان های گیاهی با کیفیت که دوره تجزیه پذیری کمتر از یک سال دارند، نقش اساسی و مفیدی در حفظ محیط زیست ایفا نموده اید.
پیتزا خوش مزه ترین فست فودی که در جهان وجود دارد و شاید بهترین نوع آن در کشور ایتالیا باشد.بیش تر مردم جهان ایتالیا را با مناطق گردشگری میشناسند ولی کسانی که غذا را را دوست دارند این کشور را با پیتزا می شناسند و هر کسی که به ایتالیا می رود علاوه بر دیدن تاریخ آن کشور پیتزا های خوش مزه و جالبی را می خورد. اغما در این سال ها پیتزا در کشور های مختلف هم محبوب شده است توانسته به یکی از خوش مزه ترین غذاهای دنیا تبدیل شود.بیشتر اشپزان در تلاش هستند که پیتزا ها را با ذائقه مردم خود تطبیق بدهند. پیتزا اینقدر محبوب است و پخت آن آسان که مردم به راحتی در خانه هایشان به راحتی می پزند. شاید این روز ها مردم با غذا های فست فودی کنار می آیند و خود را کمتر به زحمت می اندازند تا اشپزی کنند و بهترین غذایی که در فست و فود است پیتزا است.
به طور کلی پیتزا به دو دسته پیتزا آمریکایی و ایتالیایی تقسیم می شود که در هر کدام از این کشورها، پیتزا به شیوه های متفاوتی تهیه و سرو می شود. از نظر حرفه ای های این حوزه، پیتزا در جهان به عنوان یک غذای ایتالیایی شناخته می شود، ولی این فست فود خوشمزه در امریکا به نقطه تکامل و تنوع خود دست پیدا کرد. زیرا امریکایی ها بر خلاف ایتالیایی ها خیلی نسبت به مواد روی پیتزا حساس نبوده و از ایجاد مزه های ناهماهنگ با قرار دادن موادی مانند آناناس و انجیر هم لذت می برند.
حال آن که برای ایتالیایی ها پیتزا تنها یک غذا نیست، یک اثر هنری است که باید به آن حرفه ای نگاه کرد؛ به همین خاطر هر چیزی که مربوط به پیتزا می شود، برای آنها از قداست خاصی برخوردار است. ایتالیایی ها برای همه بخش های این غذا برنامه دارند، از رسپی پیتزا گرفته تا نحوه سرو آن، دستورالعمل های مشخصی دارد که از نظر آنها باید کاملا رعایت شود.
مهم ترین و اصلی ترین نکته پیتزاهای ایتالیایی نوع سس مورد استفاده در آنهاست. در پیتزاهای ایتالیایی به جای سس گوجه فرنگی یا کچاپ، از روغن زیتون، گوجه فرنگی تازه، سیر و پونه کوهی استفاده می شود که به پیتزا طعمی تازه و گیاهی می دهد که به پوسته زیرین یعنی خمیر پیتزا هم نفوذ می کند. در ایتالیا رسپی اصلی پیتزا بسیار مهم و حساس است و آنها سعی میکنند با وفاداری به رسپی اولیه، پیتزایی کاملا ایتالیایی درست کنند. البته در بعضی شرایط امکان دارد آنها به بعضی از تغییرات ضروری رضایت دهند؛ ولی در این زمینه اصلا سلیقه ای عمل نمی کنند و تغییرات ایجاد شده، تنها در صورت ضرورت؛ پذیرفته خواهد بود.
استفاده از انواع سس ها و مخلوطی از گوشت های مختلف به هیچ وجه در ایتالیا مرسوم نبوده و آنها سعی می کنند تا به طور اختصاصی از طعم هر نوع گوشت لذت ببرند. مثلا شما نمی توانید از پیتزاهای ایتالیایی، توقع ترکیب بیف با بیکن را داشته باشید، زیرا از نظر آنها این ترکیب، نه تنها برخلاف رسپی اصلی است بلکه مزه و بافت پیتزا را هم تحت تاثیر قرار می دهد.
درست است که در مورد سس ها و نوع گوشت ایتالیایی ها تلاش می کنند تا تنوع زیادی به خرج ندهند، ولی در مورد خمیر پیتزا قضیه کاملا برعکس است و در ایتالیا طیف گسترده ای از نان پیتزا یافت می شود. تقریبا در هر روستای کوچک ایتالیایی یک نسخه منحصر بفرد و خوشمزه از نان پیتزا پخته می شود که مخصوص همان منطقه می باشد. در بعضی از این نقاط خمیر پیتزا به قدری نازک و لطیف می باشد که به نظر می رسد مواد پیتزا روی یک لایه از بیسکوییت خیلی نازک قرار گرفته است. پیتزاهای ایتالیایی معمولا از نظر پنیر پیتزا هم منحصر بفردند و از پنیرهای چرب، مرطوب و تازه تر استفاده می کنند و اطراف نان پیتزا ها را خالی از پنیر یا پنیر کمی قرار می دهند.
لازم است بدانید که حساسیت ایتالیایی ها نسبت به پیتزا هایشان محدود به طعم و خمیر پیتزا نمی شود و آنها تقریبا برای هر چیز دستورالعمل مشخصی دارند و خود را موظف به رعایت آن می دانند، به بیان دیگر مهم ترین نکته در مورد پیتزاهای ایتالیایی علاقه آنها به روش های قدیمی پخت می باشد.
یکی از همین نکات مهم، استفاده از اجاق های هیزمی یا اجاق های سنگی به جای فرهای برقی و گازی در رستوران های ایتالیا می باشد. زیرا آنها معتقدند این فرها کمک می کنند تا طعم و بوی پیتزا به خوبی حفظ شوند. علاوه بر این از نظر ایتالیایی ها فرهای معمولی برای پخت پیتزا به اندازه کافی داغ نیستند و نمی توانند دمای لازم برای پخت پیتزا را تامین کنند. حال آن که سنگ پیتزا به راحتی می تواند داغی لازم برای پخت پیتزا را فراهم نماید. البته از نظر سرآشپزهای حرفه ای این رشته، سنگ پیتزای داغ می تواند رطوبت را بیرون بکشد و نان پیتزا را ترد نماید؛ اتفاقی که هیچ وقت بر روی سینی های سرد و نازک فرهای گازی و برقی نخواهد افتاد.
با توجه به این که سنگ پیتزا چیزی نیست که در دسترس عموم باشد و معمولا افراد در کشورهای مختلف نمی توانند آن را در اختیار داشته باشند، در حال حاضر سر آشپز های حرفه ای و پیتزا پزان سعی می کنند تا این نقیصه را با استفاده از کاغذ سینگل پیتزا جبران کنند. کاغذهای سینگل یا همان کاغذ زیر پیتزا کاغذهای مواجی هستند که پیتزا را بعد از پختن بر روی آن قرار می دهند. این کاغذها به دلیل مواج بودن، باعث جذب رطوبت و گردش هوا شده و مانع خمیر شدن و وارفتن پیتزا می شوند. علاوه بر این کاغذهای سینگل در صورتی که با کیفیت و مرغوب باشند، کاربردی شبیه سنگ پیتزا داشته و با جذب رطوبت مانع خمیر شدن پیتزا می شوند.
بنابراین اگر به دنبال یک پیتزای با کیفیت و خوشمزه ایتالیایی هستید؛ بهتر است به همه این نکات وفادار باشید و حتما پیتزای داغ ایتالیایی خود را بر روی کاغذهای سینگل با کیفیت سرو کنید.
شاید در گذشته کمتر کسی فکر می کرد که از شهری به شهر دیگر متصل شوند و ارتباط بگیرند و اگر روزی می گفتند که مشود به آن فرد می خندیدند. اما در این سال ها به لطف تکنولوژی و پیشرفت آن و آمدن گوشی های بسیار مناسب و بسیار جذاب افراد جامعه حتی می توانند که با دوستان خود ارتباط بگیرند. این روزها اپراتور های سیم کارت در حال تلاش هستند که بهترین خدمات خود را به مردم ارائه دهند تا مردم بتوانند که بهترین استفاده ها را ببرند . اپراتور همراه اول در تلاش است که این روز ها بهترین سرویس های خود را به مردم دهد تا مردم به همه کارهایشان برسند. اپراتور همراه این روز ها با بسته های مکالمه خود توانسته است که بسیار خوش بدرخشد و کسانی که سیم کارت های همراه اول را دارند از این سرویس به نحو احسنت استفاده کرده اند . همراه اول در تلاش است که سرویس های جذاب تری را فعال کند
مثلا بسته های تشویقی مکالمه که هر چند وقت یکبار تحت عناوین مختلف از سوی این اپراتور ارائه می گردد و در راستای کاهش هزینه های مشترکینی است که معمولا مکالمه های طولانی مدت دارند، از این دست می باشد و فرصتی است استثنایی برای مشترکینی که می خواهند هزینه های ارتباطی خود را بهتر و آسانتر مدیریت نمایند.
در حال حاضر؛ سرویس ها و طرح های همراه اول که شامل تخفیف های خاصی در تعرفه های هزینه مکالمات مشترکین این اپراتور می گردد به شرح ذیل می باشد:
این بسته که شامل مکالمه در شب می شود، شامل حال کلیه مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می باشد. بسته شب های روشن همراه اول شامل مکالمه از ساعت 11 شب الی 7 صبح بوده و مشترکینی که از این سرویس استفاده می کنند، بعد از فعال سازی این طرح می توانند در ساعات تعیین شده از سرویس مکالمه نامحدود لذت ببرند.
البته توجه به این نکته نیز الزامی است که هزینه مکالمه در خارج از محدوده تعیین شده ( 11 شب الی 7 صبح ) برای مشترکینی که از این سرویس استفاده می کنند، بر اساس تعرفه عادی می باشد.
مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول در صورت تمایل می توانند این سرویس را با شماره گیری کد دستوری # 333 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 333 مربع ) فعال نمایند.
در حال حاضر وضعیت بسته های شب های روشن همراه اول به شرح ذیل می باشد:
شرایط و نکات مهم:
· امکان فعال سازی همزمان دو بسته ( مثلا هفتگی و ماهانه ) برای مشترک وجود ندارد.
· مشترک در صورتی می تواند نسبت به فعال سازی مجدد همان بسته یا خرید بسته جدید اقدام نماید که بازه زمانی بسته قبلی به اتمام رسیده باشد.
· هزینه این سرویس برای مشترکین دائمی در صورتحساب بعدی اعمال می گردد و برای مشترکین اعتباری در همان لحظه از اعتبار ریالی مشترک اعتباری کسر می گردد.
البته برای مشترکین اعتباری مبلغ 9% مالیات ارزش افزوده در زمان خرید بسته از حساب مشترک کسر نمی گردد. زیرا از تاریخ 22/1/97 در راستای توجه به حقوق مشترکین به جای آن که در زمان خرید، مالیات از حساب مشترک کسر گردد، در زمان فعال سازی بسته این مبلغ کسر می گردد.
این طرح هم که از اول دی ماه سال 1393 شروع شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، فرصتی است برای مشترکینی که مکالمه های طولانی مدت دارند و به دنبال مدیریت بهتر هزینه های مربوط به این بخش می باشند. بر اساس این طرح کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند تنها با پرداخت 20،000 ریال معادل دو هزار تومان در طول روز از 60 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) لذت ببرند. بازه زمانی استفاده از طرح روزهای گرم حرفی از 7 صبح تا 23 شب می باشد.
درگاه های ارتباطی برای فعال سازی و استعلام از وضعیت بسته به شرح ذیل می باشد:
شرایط و نکات مهم:
· هر مشترک دائمی و اعتباری در طول یک شبانه روز می تواند تنها یک بار از این طرح استفاده نماید و تنها یک بسته خریداری نماید.
· زمان 60 دقیقه مکالمه می تواند در چندین تماس مصرف شود و نیازی نیست که مشترک حتما یک تماس 60 دقیقه ای داشته باشد.
· مهلت استفاده از 60 دقیقه مکالمه، بلافاصله پس از فعال سازی طرح آغاز شده و تا ساعت 23 همان روز ادامه خواهد داشت.
· قیمت این طرح برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری یکسان می باشد برابر با دو هزار تومان می باشد.
· تخفیف مشترک پس از زمان ثبت نام محاسبه می گردد.
· هزینه این سرویس برای مشترکین دائمی در صورتحساب بعدی اعمال می گردد و برای مشترکین اعتباری در همان لحظه از اعتبار ریالی مشترک اعتباری کسر می گردد.
البته برای مشترکین اعتباری مبلغ 9% مالیات ارزش افزوده در زمان خرید بسته از حساب مشترک کسر نمی گردد. زیرا از تاریخ 22/1/97 در راستای توجه به حقوق مشترکین به جای آن که در زمان خرید، مالیات از حساب مشترک کسر گردد، در زمان فعال سازی سرویس این مبلغ کسر می گردد.
جشنواره جمعه های رویایی فقط مخصوص دانشجویانی می باشد که سیم کارت دانشجویی اپراتور همراه اول دارند. در این طرح رویایی؛ مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول می توانند از مکالمه رایگان نامحدود درون شبکه ( شبکه همراه اول و ثابت ) در روزهای جمعه لذت ببرند.
این طرح که تا پایان آذر ماه 1401 ادامه دارد، کاملا رایگان بوده و مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 44 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 44 مربع ) نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند.
در این جشنواره رویایی، علاوه بر رایگان بودن طرح، مدت زمان مکالمه در روزهای جمعه نامحدود اعلام شده و تعداد تماس های مجاز در این روز هم نامحدود می باشد. به همین خاطر مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول تنها با شماره گیری کد دستوری اعلام شده؛ می توانند در روزهای جمعه به صورت نامحدود از مکالمات درون شبکه خود لذت ببرند.
دانشگاه شاید برای هر فردی که وارد ان میشود برای تحصیل نقطه پرواز برایش باشد تا به آرزوهایی که دارند برسند و موفق شوند.دانشگاه ها و دانشجویان همیشه در این سال ها همیشه فعال بودند و توانستند که خدمت های بزرگی به دولت و کشور کرده اند. این روزها اپراتور ایرانسل در حال تلاش است که بتواند به دانشگاه ها و دانشجویان خدمات بسیار گسترده ایی را بدهد . این روزها اپراتور ایرانسل در حال انجام عقد قرارداد با دانشگاه علم و صنعت است تا بتواند خدمات گسترده ایی را به این شرکت دهد و بتوانند که در ادامه هم با دانشگاه های بیش تری ارتباط برقرار کنند. دکتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل ایرانسل و جمعی از مدیران ارشد این اپراتور و دکتر منصور انبیاء رئیس دانشگاه علم وصنعت به همراه گروهی از اعضای هیات علمی، معاونان ، اساتید و دانشجویان این دانشگاه حضور داشتند.
این تفاهم نامه که با هدف تعامل، همکاری و هم افزایی در زمینه های علمی، پژوهشی و آزمایشگاهی بین طرفین منعقد شد، شامل چهار موضوع مهم به شرح ذیل می باشد:
· راه اندازی آزمایشگاه پژوهشی ( انستیتو) هوش مصنوعی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
· راه اندازی آزمایشگاه پژوهشی ( انستیتو) سامانه های خودران هوشمند
· برنامه ریزی برای بهره برداری از سایت ارتباطی 5G ایرانسل در دانشگاه
· پشتیبانی از پروژه های کارشناسی ارشد و دانشگاه
مدیر عامل ایرانسل در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه خود را فردی دانشگاهی دانستند و تاکید کردند: "علم و صنعت را تا حد خوبی می شناسم و از توانمندی های این دانشگاه آگاه هستم."
ایشان با اشاره به سابقه درخشان اپراتور ایرانسل و رسالت و سیاست اصلی آن به عنوان یک اپراتور پیشرو، ارائه فناوری های نوین مانند نسل پنجم تلفن همراه را نیز در همین راستا دانست و بیان داشت:" هم اکنون تنها اپراتوری که خدمات نسل پنجم تلفن همراه را به صورت تجاری عرضه کرده و تا امروز موفق به بهره برداری از 276 سایت تجاری نسل پنجم در تهران و شهرهای مختلف کشور در قالب پروژه توسعه فراگیر برای بهره برداری از 460 سایت شده است؛ اپراتور ایرانسل می باشد." دکتر عباسی آرند در ادامه ابراز امیدواری کرد که اجرای این تفاهم نامه و راه اندازی سایت ارتباطی نسل پنجم ایرانسل در دانشگاه علم و صنعت به تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و اجرای هر چه بیشتر پروژه های پژوهشی کمک خواهد کرد.
البته مدیر عامل ایرانسل در ادامه از این که در حل مسائل کلان کشور از ظرفیت دانشگاه ها به خوبی استفاده نشده، ابراز تاسف کرد و بیان داشت:" دانشگاه ها باید بیش از پیش درگیر مسائل کلان کشور باشند و برای حل آنها، راه حل ارائه دهند. " در ادامه نیز عباسی آرند اعلام آمادگی ایرانسل برای بازدید گروه های دانشجویی از زیرساخت ها و فرصت ها و ظرفیت های موجود را بیان نمود و افزود: " آماده حمایت از پروژه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه ها در زمینه های مورد نیاز ایرانسل با هدف استفاده از ظرفیت دانشگاه در حل مسائل خود هستیم."
عباسی آرند با اشاره به تاسیس مجموعه ایرانسل لبز که از سال 98 به عنوان بازوی تحقیق و توسعه این اپراتور در حال فعالیت میباشد؛ به تولید مودم های بومی اینترنت همراه و ثابت به عنوان یکی از نخستین دستاوردهای این مجموعه اشاره کرد و بر لزوم ارتباط این شرکت با دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان به تمرکز بر بومی سازی تاکید کرد. زیرا از نظر ایشان با تغییر استراتژی این اپراتور و گذر از اپراتور دیجیتال و خدمات دهنده ارتباطی ( telco ) به اپراتور فناوری محور ( techco) ارتباط مستمر و پایدار با دانشگاه ها می تواند اقدامات مجموعه هایی مانند ایرانسل لبز را بیش از پیش توسعه دهد.
در این مراسم رئیس دانشگاه علم و صنعت نیز ضمن تشکر از مدیر عامل و مجموعه ایرانسل با بیان این که انعقاد این گونه تفاهم نامه ها و گسترش همکاری ها مهم ترین راه بهبود وضعیت کشور در حوزه های اقتصادی و صنعتی است، تاکید کرد: "دانشجویان باید آنچه در کشور اتفاق افتاده، از جمله موفقیت ها و افتخارات ایرانسل را ببینند تا انگیزه و امید آنها هر چه بیشتر افزایش یابد. "
در ادامه مدیر عامل اپراتور ایرانسل با اشاره به آغاز مطالعات نسل ششم شبکه تلفن همراه ( 6G ) در ایرانسل از ابتدای سال 99 همکاری با مراکز معتبر دانشگاهی و تاکید بر بومی سازی این فناوری نقش دانشگاه ها را در توسعه این فناوری و رسیدن به مرحله تجاری سازی بسیار مهم و اساسی خواند و از دانشگاه علم و صنعت برای ایفای نقش جدی در این زمینه دعوت کرد. رئیس دانشگاه علم و صنعت نیز از مدیر عامل ایرانسل دعوت کرد تا در مراسم سالانه روز پژوهش این دانشگاه به حضور وزرای صمت و نفت حضور یابد.
قطعا همکاری علمی بین دانشگاه ها و مجموعه های موفقی مانند ایرانسل می تواند باعث تقویت بیشتر هر دو مجموعه گردد. زیرا با در نظر گرفتن رقابتی که پس از تاسیس ایرانسل در کشور در حوزه ارتباطات رخ داد و باعث رفع انحصار این صنعت گردید، می توان امیدوار بود همکاری های علمی بین یک شرکت موفق همچون ایرانسل و دانشگاه ها؛ در حوزه مطالعات و هوش مصنوعی، خودروهای هوشمند و... و استفاده از ظرفیت های بالقوه موجود در دانشگاه ها نه تنها ارتباط بین دانشگاه و صنعت را گسترش می دهد بلکه سبب بهبود وضعیت در حوزه صنعت و اقتصاد خواهد شد.